O mnie

Jeżeli szukasz nietypowego prezentu dla siebie lub Małej Damy to trafiłaś idealnie.

Wszystkie prace wykonuję ręcznie tylko w pojedynczych sztukach.

Biżuteria wykonana jest w 100% z ekologicznej wełny czesankwej peruwiańskich lub hiszpańskich merynosów.

Opaski do włosów są wykonane nie tylko z lekkiej i miekkiej wełny, ale i z barwnej satyny, jedwabiu, czasem z dodatkiem kryształków, piórek,perełek lub ekologicznych drewnianych zwierząt np.biedronki, motylki,żabki itp.

Wykonuję je w stylu japońskich kanzashi, których wzory dawno temu wymyśliły gejsze.

Wysyłam także pocztą

kontakt : monabr@o2.pl

czwartek, 3 października 2013

Powstała też nowa stronka!

Każdy kto chciałby zobaczyć jeszcze inne rzeczy które wieczorami robię,
Zapraszam na nową stronkę:

http://koralikimoniki.jimdo.com/

Wysyłam też zamówienia pocztą.
W razie pytań proszę o kontakt. Miło też usłyszeć co myślicie o mojej stronie. Bardzo ważne są dla mnie Wasze opinie.
 monabr@o2.pl

A tymczasem powstają nowe projekty opasek dla dzieciaczków. Na pytanie odnośnie opasek, odpowiadam, że są to tylko pojedyncze egzemplarze, nie robię podwójnych, ponieważ chcę aby ten, kto to kupi, miał pewność, że jest tylko jeden taki model. Na drugie pytanie najczęściej ostatnio zadawane mi, to odpowiadam, tak, wykonują indywidualne zamówienia, odcienia kwiatów itp.Każda z nich kosztuje jedynie 12 zł jeżeli muszę wysłać to dodatkowo doliczam koszt wysyłki.
Przy zakupie 2 sztuk naraz, prezent niespodzianka gratis.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz